Kaila Beach Hotel
All Inclusive
-
Hotel
- Accommodatie met een GSTC erkend duurzaamheidscertificaat
- Zwembad met glijbanen
- 3 à-la-carterestaurants
- Strand op steenworp afstand
- Fijn 5-sterrenhotel
8,5
Aanrader
67 beoordelingen
va 517
p.p.
De beoordelingen zijn door onze klanten geschreven na hun verblijf in Kaila Beach Hotel
Totale score
Gebaseerd op:
67 beoordelingen
Ervaringen van onze klanten
Taal
Filter reisgezelschap
Sorteren op
Nico Nobels
Belgie
Gezin met oud(ere) kind(eren)
,
Over Oba:
De bestemming zelf mag er zijn, leuk strand mooie omgeving.......
Over Kaila Beach Hotel:
Kaila Beach hotel is een mooi hotel. De beloftes die gemaakt waren om het 5 de bed te vervangen of een grotere matras dat een zetel was die veel klein was voor mijn tieners van boven de meter tachtig is niet gebeurd . Met zeer pijnlijke rug als gevolg. Er zijn nog beloften die niet zijn nagekomen en me geld hebben gekost. Personeel van bars zijn dan weer super vriendelijk en dienstig .
- Algemene indruk 5
- Ligging 9
- Service 6
- Prijs/kwaliteit 6
- Eten 6
- Kamers 5
- Kindvriendelijk 7
- Wifi kwaliteit 7
Luc Jonckheere
Belgie
Met partner
,
Over Oba:
Mooie locatie, dicht bij strand, op bus afstand van de Stad Alanya. veel bussen heen en terug. Mooie uitvalbasis voor excursies en uitstappen. Locale winkeltjes en kleinere supermarkten in de buurt. Restaurantjes en bars dichtbij. Wandel boulevard naast eerder drukke baan.
Over Kaila Beach Hotel:
Vernieuwde accommodatie met veel potentieel doch geen 5* waard. Eten is fantastisch, dagelijks vers en zeer gevarieerd. Veel vis en lokale keuken. Service, receptie, guest relations zijn ondermaats, geen talen, geen gehoor. Technische dienst 0/10. Oudere medewerkers zijn ok, jonge generatie trekt op niets. De kamers vernieuwd en mooi doch slecht onderhouden en vol kinderziektes. Iedere dag vuil en mankementen. 3 zwembaden zijn top doch druk. Het strand is mooi doch niet uitgebaat. Het zit vol Polen en Balkan mensen. Geen Belgen, weinig NL, weinig Scandinavië en Duitsers. Veel Turken. Het algemeen onderhoud in de zichtbare plaatsen is ok, de rest zeer ondermaats. Bij klachten word alles weggelachen. Mits een beter beleid kan dit een 5* worden. Nu een 4* minus. Prestigieus gebouw met veel mogelijkheden doch ondermaats gebruik en uitgebaat. Jammer tegen die prijzen. Hopelijk doen ze iets met onze commentaren. Klachtenformulier werd ter plaatse opgemaakt via Corendon Soraya.
- Algemene indruk 7
- Ligging 7
- Service 4
- Prijs/kwaliteit 5
- Eten 10
- Kamers 5
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 6
Bastiaan Prins
Nederland
Gezin met oud(ere) kind(eren)
,
Over Oba:
Op de website staat 1km tot centrum, maar dat zijn er toch minstens 4. Dat was jammer.
Over Kaila Beach Hotel:
Kamers goed en worden goed schoongemaakt. Alle medewerkers zijn zeer vriendelijk. Eten is niet geweldig. Drankjes echt matig.
- Algemene indruk 7
- Ligging 3
- Service 7
- Prijs/kwaliteit 7
- Eten 6
- Kamers 8
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 3
Anoniem
Nederland
Met partner
,
Over Oba:
Mooie omgeving met voldoende mogelijkheden om jezelf een week te vermaken.
Over Kaila Beach Hotel:
Wij hadden het ongeluk dat we aan de kant stonden waar de boxen ‘s avonds naartoe stonden gericht. De ramen/schuifdeuren waren niet goed geïsoleerd waardoor het leek of je naast de muziekinstallatie lag.
- Algemene indruk 6
- Ligging 7
- Service 7
- Prijs/kwaliteit 6
- Eten 5
- Kamers 5
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 7
Erik Vreven
Belgie
Met partner
,
Over Oba:
Bestemming en streek waren super, leuke restaurantjes, winkeltjes waar je rustig kon kijken en de wandeling langs de promenade in de avond is super gezellig.
Over Kaila Beach Hotel:
De accommodatie in het algemeen is vrij matig tot zwak. Personeel kent bijna geen basis termen of enkel maar de Turkse taal wat het soms moeilijk maakt om te communiceren. Het Spa/Wellness gedeelte was goed en beleefd maar als je dan extra behandelingen weigert ver andert heel hun houding. Handdoeken service in communicatie van 8u tot 19u maar als je ging wisselen, niet mogelijk om 17u terug komen terwijl er handdoeken in overvloed lagen. Duidelijke afspraken zijn hier best wel nodig. Guest relation, mooi woord maar als degene die er zit geen woord Engels kan moet je deze desk anders noemen of verwijderen.
Zoveel kruiden in Turkije en in dit hotel vergeten ze gewoon te kruiden, kan zeker snel opgelost worden.
- Algemene indruk 7
- Ligging 7
- Service 6
- Prijs/kwaliteit 6
- Eten 4
- Kamers 6
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 6